Dagens Fynd.

Det blev ingen mer uppdatering för min del igår.
Som jag skrev tidigare så pluggade jag igår tills ca 19.30 & vid 20.00 möte jag upp min sötnos.
Vi åkte & åt på en pizzeria.
Kebabpizza med fetaost & annans blev det & ramlösa muums!
Inte varje dag man äter pizza ju;)
Efter att vi hade käkat så åkte vi vidare hem till mig & myste massor.

Idag så har jag haft körlektion tidig morgon!
Det gick väl inte riktigt som jag hade tänkt mig men bättre lycka näsla gång I guess;)
Fy vad jag är sugern på donken mat. Ge mig! Speciellt chesseburgare.
På tal om annat så ska jag dela med mig av lite fina fynd som jag hittade på nätet.

Fin klänning för under 1000 lappen.       Orange festblåsa för under 500 lappen.            
Chilli Pepper - Sanna Dress        Ichi - Dream Six  Steve Madden - Tani Wedge
                                                                                                                                 Snygga högklackade skor för under 1000 lappen
Friis&Co - Annbeth Deluxe                
Bruna klackskor för under 1000 lappen                                 Ljuvlig sommarklänning med blomster-tryck för under 300 kr                                                    
Ännu en vacker sommarklänning för under 500 lappen                                   Blå turkos ring ca 49, 50 kr

 Fina örhängen med vita pärlor & guldkant för ca 49, 50 kr


Denna bladningen kommer ifrån H&M & Nelly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0