Shopping i stan m.m.

Hej kära blogg!

Igår kväll hann jag tyvärr inte att uppdatera bloggen. Sorry!
Kom hem sent ca vid 23.30 så var jättetrött.
Gick raka vägen in till min säng & somnade direkt.
Idag så har jag inte gjort så mycket men iaf lite;)
Jag åkte in till stan på förmiddagen gick till körskolan & skulle plugga men när jag kom dit så hade dem precis stängt för dagen. Typiskt!
Så istället tog jag en vända på stan.
Gick & kikade in i alla möjliga affärer. Hittade en par snygga jeans, en vit kofta, en svart topp & lite smink.
Bilder på min shopping kommer. Håll ut!
Efter shopping gick jag in på en mysigt cafe, satt där & pluggade.
Mysigare att plugga på ett fint cafe än att sitta hemma & plugga. Man pluggar, äter sin goda sallad dricker sin Vitamin Wells & sitter & tittar på allt folk som går förbi utanför;)
Ikväll är jag & pojkvännen bjudna på middag hos hans söta mor:)
Det ska bli mysigt!
Nu ska jag fixa mig lite inför ikväll.
//LOve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0