Shopaholic.

I'm back!
Då var helgen I Sthlm avklarad. Jag shoppade inte så mycket som jag hade hoppats på *suck*.
Så snart åker jag tillbax till huvudstaden igen. Jag älskar verkligen Stockholm. Jag vill flytta dit med detsamma.
Ja just de, varför jag ej hann att köpa allt som jag hade velat var för att min pojkvänns kompis (som är från Sthlm) inte hade lust att vandra runt i stan i alla butiker *typiskt killar, aldrig ska man shoppa med killar NEVER!*
Men iofs så ville ju min kille stanna kvar i stan & shoppa. Det är alltid bra det;)
Så nästa gång kommer jag & min sötnos åka till Stockholm, dra in på hotel & shoppa ihjäl oss;)
Romantiskt ellerhur !?!.
Jag köpte ju som sagt inte så mycket ---> 1 st vit tunika med lite spets & 1 st tubtop med rosett i sidan, ett par mörblåa jeans.
Men jag kommer att hitta mer nästa gång jag åker upp för även fast killen gnäller så tänker jag ej ge mig!
I'm going to shopping punkt slut...
Vi kom fram sent på torsdagen så vi grillade, drack lite öl ovs.
På fredagen så stack vi in till stan (1,5 timma ingen tid för shopping ju när man älskar att shoppa)
Lördagen hände ej mycket åkte hem vid 10..
Inte så kul helg. Hoppas att eran helg var roligare.

Såhär ser min outfit ut idag:

          I'm going cool;)

Vit spetstopp. Jeans leggings
(Lite stökigt bakgrund, men nu är det städat iaf;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0