Plugg en massa plugg. /Make up tips.

Idag har jag haft en riktig plugg för/eftermiddag.
Åkte in till stan & satte mig på ett super mysigt cafe mitt i smeten där man ser rakt ut mot alla gator.
Köpte mig en kyckling/backon macka som inte var så där himla gott som det såg ut men winerbrödet var superduper gott.
Så duktigt som jag har varit & pluggat så förtjänar jag ett gott winerbröd;
Mycket som ska läsas in inför morgondagen.
En hel del teori.
Det är ju trotsallt om ca 2 veckor som jag ska visa vad jag går för;
Så snart har jag mitt efterlängtade körkort *WIIE*
Det är jättekul att köra speciellt nu när jag har börjat att köra lite i stan.
Förra veckan hade jag start i lutning & nedlutning.
Lutning var väl inte så där direkt kul men, men det gick fint nu när jag har fått in tekniken.

Dagens make up tips:


Vitamin E Face Mist.
Fuktighetsbevarande ansiktsspray som du lätt spray på innan du börja med din make up. Sedan när du är klar med din make up så sprayar du lätt över ansiktet & din smink håller i vårt & torrt en hel dag.
Ansiktet kan andas & du känner dig fräsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0