Jag lever.

Hej kära läsare!
Snart dax för frukost. Frallor ost, paprika, tomat, lönnebergaskinka, nypressad juice, citrus & vanilj yoggie & kafe såklart mums.
Idag har jag en ganska så lugn dag framför mig.
Ska köra vid 14 sedan ska jag luncha i stan. Köpa med mig saker inför min Sthlm resa senare i veckan.
När jag kommer hem ifrån stan så ska jag börja att packa lite smått & gott. Hatar att stresspacka i sista minuten som jag alltid brukar göra! Då är det always nått man glömmer & det blir total kaos när man kommer iväg & upptäcker det.
Skicka gärna förslag till mig på vilka butiker ni vill att jag ska besöka i Sthlm;)

Pusssss*







KONTAKT: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0