Innan jag åker.

Sista uppdateringen innan Sthlm. Har packat typ allt nu, blev en rätt rejäl väska. Att jag aldrig lär mig att packa rätt. Packar alltid för mycket *suck*.
Blev några outfits för förmiddag/eftermiddag  & till kvällsoutfit blev det en del klänningar.
Mamma orora ihjäl sig inför min Sthlm-resa liksom tror hon att jag ska gå vilse & hamna i Kina eller?;)
Hennes oro blir ju inte bättre heller nu när brossan är i stan & festar glatt.
Mamma du är för söt du som är så rädd om oss.
Ska upp vid 6 imorgon bitti gah palla.
Har en del saker att fixa. Först ska jag besöka mormor & morfar & ge dem en blomma & sedan så funderar jag på att handla god frukost & äta med mamma, brossan & hans flickvän innan jag åker.
Kommer att sakna min kissemiss som mamma ska passa.
Men det ska nog gå bra.
Pussssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0