I did it!!

Guess what!?!
Idag satte jag rekord i backning deru;)
Jag började körningen på körskolan vid ca 7.30 körde ut från stan till en lite lugnare vilaområde eller ja det var ju inte helt dött precis.
Körde där lite & sedan så säger min lärare
-Nu är det dax för dig att lära dig att backa runt gatuhörn.
-Eh Ok.

Trodde faktist att jag skulle vara asdålig eftersom att jag aldrig har backat runt gatuhörn förrut men det gick super.
Först så började jag att backa rakt på en vanlig rak strecka sedan började vi smått att backa in runt villorna & gatuhörnen där omkring.

Min lärare- Du har backat runt gatuhörn förrrut va?
Jag- Nedu det var faktist första gången.
Min lärare- Du var ju jätteduktig!
Jag- Åh Tack!

Så nu kan jag backning nästa gång ska vi öva på vart man kollar när man svänger vänster/höger & vart man ska placera bilen ovs.

Snygg Eliseklänning.

Vill ha!! Vill ha !
Denna klänningen är supersnygg att ha som festklänning till ett par riktigt höga klackar, skinnjacka & en liten
kuvertväska.                                              
                                                                      Denna klänning & denna kuvertväska & du äger på  festen;)                                     





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0