090510

Har inte bloggat sedan i fredags pga att jag har haft fullt upp.
I fredagskväll så var jag & min pojkvänn bjudna på middag hemma hos hans mor.
Det var väldigt trevligt.
Dock så kom vi hem väldigt tidigt. Var hemma ca vid 22 & vi var båda ganska slutkörda så vi bestämmde oss för att bara mysa framför tvn med gottigodis.


Lördag
Gick upp väldig tidigt  åkte in till city & shoppade loss. Very lovely hittade bla en fin vit sommarklänning, Stort bredt svart skärp med nitar, svart liten miniväska , mascara, läppstift & klackskor. På eftermiddagen så övningskörde jag. Det var hur kul som helts. Jag tränade lite på backning & att pakera. F*n vad jag längtar till mitt körkort. När jag äntligen får det då ska det bannemig köras. Jag kommer att bo i bilen;)
Idag söndag händer det inte så mycket är ganska hängig.
Knaske ringer till Diana & hör om hon har lust att komma hit & gå ut med hundarna.
Nedan ser ni min shopping;)
Njut!
  
Vit sommarklänning utan axelband                                 
Vit sommarklänning utan axelband
Svart bredt skärp med nitar, svart mini handväska med avtagbar axelkedja (passar både till en festblåsa som till en vardagsoutfit & svarta klackskor
 Rosa sommrigt läppstift & en superbra vattenfast mascara (min favvo nr 1 just nu)

Skön blandning från cubus, gina tricot, H&M & åhlens.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0