Min Helg.

Dålig uppdatering jag vet.
Men jag har haft sjukt mycket att göra. Jag har varit bortrest i typ 1 vecka. Bla I fredags så åkte jag, killen, min syster till ett tivoli. Det var skojjigt. Vi gick runt där & vimlade, åt munkar, sockervadd & pizza mums! I lördags så åkte vi vidare till nästa äventyrspark. Det var jävligt kul. Simon & Philip lurade upp mig i bergodalbannan, fy vad högt det var för mig så är höjdskräck. Men det gick snabbt över då jag åkte den 5 gånger, åkte även vikingaskäppet, & en massa andra karuseller. I söndags firade jag mamma på hennes morsdag köpte ett kort till henne & en jättestor fin sommarbukett. Så nu vet ni vad jag gjorde i helgen. Min helg har varit helt fantastiskt!
Hur har eran helg varit?

Nu ska jag in i duschen sedan shoppa.
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0